Kurumsal

Kurumsal İlişkiler

Kurumsal İlişkiler Birimi, MEF Okullarının felsefesi ve amaçları doğrultusunda, okulun iç ve dış paydaşlarıyla etkili, sağlıklı ve sürdürülebilir iletişim kurmayı ve ilişkileri yönetmeyi amaçlar.

  • İletişim Yönetimi: Misyon, vizyon ve değerlerini paylaşarak tüm paydaşlarla etkili bir iletişim kurar. İç iletişim stratejileri geliştirir.
  • Halkla İlişkiler: Kurumun imajını yönetir, basın bültenleri hazırlar, medya ile ilişkileri yürütür ve halkla ilişkiler kampanyaları organize eder.
  • Web Sitesi ve Sosyal Medya Yönetimi: Web sitesinin geliştirilmesi ve güncellenmesi için çalışır. Sosyal medya hesaplarını yönetir, içerik oluşturur ve dijital iletişim stratejilerini uygular.
  • Tasarım: Kurumun tanıtımı ile ilgili tüm basılı dökümanların metin, tasarım, baskı, dağıtım aşamalarını takip eder ve gerek görüldüğünde güncellenmesini sağlar. Kurumsal kimlik ve logo gibi çalışmaların doğru yerlerde ve ölçülerde kullanımını denetler. Kurum kültürüne uygun hediye ve promosyon çalışmaları yapmak
  • Etkinlik Yönetimi: Seminerler, konferanslar, sergiler gibi etkinlikler düzenler.
  • Araştırma ve Analiz: Hedef kitle ve pazar araştırmaları yaparak, halkla ilişkiler stratejilerinin etkinliğini değerlendirir.
  • İşbirlikleri ve Sponsorluklar: Diğer kurumlar, dernekler veya sivil toplum kuruluşları ile işbirlikleri geliştirir ve sponsorluk fırsatlarını değerlendirir.
  • İç İletişim: Çalışanlar arasında güçlü bir iletişim sağlamak için iç iletişim stratejileri geliştirir ve uygulamaya koyar.
  • Raporlama ve Değerlendirme: Kurumsal ilişkiler faaliyetlerinin etkisini ölçer, değerlendirme raporları hazırlar ve yönetime sunar.

Corporate Relations

The Corporate Relations Unit aims to establish and manage effective, healthy, and sustainable communication and relationships with the internal and external stakeholders of MEF Schools, in line with the institution’s philosophy and objectives.

  • Communication Management: It shares the institution’s mission, vision, and values to ensure effective communication with all stakeholders and develops internal communication strategies.
  • Public Relations: It manages the institution’s image, prepares press releases, handles media relations, and organizes public relations campaigns.
  • Website and Social Media Management: It works on the development and updating of the website. It manages social media accounts, creates content, and implements digital communication strategies.
  • Design: It oversees the text, design, printing, and distribution phases of all printed materials related to the institution’s promotion and ensures updates when necessary. It monitors the correct usage of corporate identity elements like logos and ensures promotional items are appropriate for the institutional culture.
  • Event Management: It organizes events such as seminars, conferences, and exhibitions.
  • Research and Analysis: It conducts target audience and market research to evaluate the effectiveness of public relations strategies.
  • Collaborations and Sponsorships: It develops collaborations with other institutions, associations, or non-governmental organizations and evaluates sponsorship opportunities.
  • Internal Communication: It develops and implements internal communication strategies to ensure strong communication among employees.
  • Reporting and Evaluation: It measures the impact of corporate relations activities, prepares evaluation reports, and presents them to management.

Bizi Takip Edin

InstagramLinkedinYouTube