Sorgulamaya dayalı “PYP- Primary Years Program” uygulanan okul öncesi programımız ile birlikte bütüncül bir yaklaşımla yürütülen İngilizce Öğretim Programı, Avrupa Konseyi Ortak Çerçeve Programı –CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) ve GSE (Global Scale of English) Pre-A1 Dil Betimleyicisi kazanımları ve alt kazanımları doğrultusunda hazırlanmıştır. Müfredat programında Listening (Dinleme), Spoken Interaction (Karşılıklı Konuşma), ve Spoken Production (Konuşma) becerilerine eşit ağırlık verilir.
Hedef dil etkinlikleri tasarlanırken “PYP- Primary Years Program” temaları ve kavramsal ve sorgulama tabanlı öğrenme ilkeleri doğrultusunda öğrencilerin evrensel, büyük fikri çalışarak öğrenme tecrübelerini farklı durumlara aktarabilmelerine ve günlük yaşam bağlantısı kurmalarına imkan sunacak çalışmalara yer verilir. PYP temalarımız doğrultusunda temel iletişim kurmalarını sağlayacak olan kelime ve kalıplardan oluşan program içeriği, “İletişimsel Yaklaşım Metodu” ilkeleri doğrultusunda hazırlanmış materyaller ve hikayeler üzerinden verilir. Program, bütüncül bir eğitim yaklaşımı içinde ana dil öğrenim modelini baz alarak yapılandırılmıştır. Öğrencilerimizin dil edinim süreçlerini hızlandırmak için sunduğumuz “Tam Zamanlı İngilizce-Full Immersion” program ana dili İngilizce olan sınıf öğretmeni tarafından yürütülür ve öğrencilerin dil edinim süreçlerine katkı sağladığı gözlenmektedir. Öğrenciler ayrıca, ana dili İngilizce olan sınıf öğretmenleriyle günlük etkileşimler yoluyla farklı kültürler hakkında farkındalık kazanırken hedef dilin doğal bir şekilde edinilebileceği öğrenme ortamı yaratılmış olur.
“Yarı Zamanlı İngilizce-Half-Day English” program PYP temaları üzerinden sorgulama ve kavramsal anlayışa odaklı bir yaklaşımla yürütülür ve öğrencilerin dil edinim süreçlerinin “Inquiry through play time- Oyun yoluyla sorgulama”, “Circle Time-Çember Zamanı”,“Table Time-Masa Zamanı” etkinlikleri üzerinden yapılandırılır.